ההבדל הדק בין העמוד הראשון לשני בתוצאות החיפוש
בטח לא פעם תהיתם מה יקרה לו האתר שלי יהיה עמוד ראשון בגוגל . אם כך הרי לכם מספר תשובות מנסיונותיהם של המומחים בסקאלה.
עמוד ראשון
רוב הגולשים , כ 80% מהגולשים המחפשים את מבוקשיהם , מתייחסים רק לתוצאות החיפוש בעמוד הראשון . כל השאר טורחים להמשיך הלאה. חשוב להזכיר שהדבר תלוי מאד בשרשרת המילות חיפוש . כלומר אם מדובר בגולש אשר יודע טוב מאד וממוקד במילות חיפוש , הוא מצפה לקבל את התוצאות שלו בעמוד הראשון או אפילו בחמשת התוצאות הראשונות .
לעומת זאת אם מדובר בגולשים אשר לא סגורים על מילות החיפוש ונותנים למנוע חיפוש לעשות את העבודה עבורם , כולל הסינון והדירוג בגוגל , אז הם יודעים מראש שיקבלו יותר תוצאות ולכן מוכנים פסיכולוגית להמשיך לדפדף לעמוד הבא.
עמוד שני
כ 20% מהמחפשים פוקדים גם את העמוד השני , הגולשים הללו יודעים שחיפושם יניב תוצאות לא ממוקדות ויצטרכו לבצע את הסינון בעצמם . בדרך כלל לגולשים אלו יש את יצר הסקרנות והחיפוש ולכן אם העסק שלכם מקודם בתוצאות החיפוש לעמוד שני גוגל ,ייתכן מאד שהתוצאות גלישה אליכם יראו עלייה משמעותית .
קידום אתרים מעמודים שלישי ושני וראשון
ישנם לא מעט אתרים ועסקים ששירותי הקידום עבורם הוא בראש סדרי העבודה ביום יום . בעלי אתרים אלו יימצאו בדרך כלל במיקומים יחסית נראים . כלומר עמודים 2 שלישי אך לא יותר .
בעלי עסקים אלו מבינים את חשיבות הקידום ורוצים לשפר את תוצאות החיפוש ו/או מילות המפתח .
לסיכום , קידום אתר לעמוד הראשון אינו המילה האחרונה אם כי מזרים את מירב הלקוחות הפוטנציאלים ביותר אליכם .
למאמר המקור